louisee.blogg.se

Apr. 05, 2013

Publicerad 2013-04-05 00:58:13 i

Nu ligger jag här i sängen sådär frustrerad och inte kan somna trots jag vet att Leiah kommer vakna om sisådär 5 timmar ...
Jag känner mig Så frustrerad, Finns så mycket jag vill säga och göra och bara skrika ut till hela världen men är tvungen att ligga här och hålla käften ..
Jag har blivit manisk över min telefon också .. Helt stört , den sitter verkligen fast i min hand ... Jag kollar på den var tredje minut .. Kanske , kanske ... Men nej ... Åhhhhhh fitta!

Jag längtar till jobbet imorgon , jag får panik när jag är hemma .., domma fyra väggarna gör mig stressad och galen .. Jag behöver annat att tänka på och då är jobbet JÄVLIGT bra !

Skulle behöva skaffa mig ett gymkort faktiskt .. Istället för att glida i bilen, fika och röka hela dagarna i väntan på jobb vore ett gympass hundra gånger bättre , men sen vet jag att det är mycket lättare att sätta sig i bilen och tända en cigg slappna av och gasa lite , än att ta i och svettas som en idiot på ett gym ,

Åhhhhh fått sån cphjärna nu , varför i hela hellvettet har jag inget tålamod för ?!! Jag orkar inte vänta mer nu !

Äh nu kör jag på lite nätshopping , det brukar jag ägna mig åt när jag mår lite dåligt inombords ;) hihi

Puss och Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela