louisee.blogg.se

Apr. 07, 2013

Publicerad 2013-04-07 23:56:28 i

Vafan är de för fel på folk eller ?! Alltså så jävla nyfikna och ska veta allt hela tiden , jag åker vart jag vill , umgås med vem jag vill och ni har inte ett skit med de att göra ! Fan jag blir riktigt förbannad ! Vill inte ha några jävla spioner efter mig ! Nån jävla måtta får de fan va !!

Låt mig va !

Känner mig irriterad så jag kan inte gå och lägga mig utan jag ska göra några situps för hellvette vad jag ätit ikväll , jag ser ut att vara i 3dje månaden , tillomed mina arbetskamrater skrattade och sa jag såg gravid ut ! Haha

Jag vill ha tillbaka min fina gamla platta mage ! Tittar på denna bilden och får motivation för tillfället , sen att självdisciplinen är kass är en annan femma ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-11 13:10:26

Snyggt att dina bröstvårtor syns ;P

Svar: åhja :)
louisemagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela