louisee.blogg.se

Apr. 19, 2013

Publicerad 2013-04-19 00:39:14 i

Idag är den dagen då jag börjar på nytt , idag är verkligen den dagen. Jag har börjat bra känner jag ändå ! Just gotta keep it going ! Har ett hinder som blir svårt men jag ska fixa de med ! För min egna skull ! Fr.o.m. Idag gör jag sånt bara som gynnar mig i längden för de är de jag är värd! Tankarna snurrar järnet vill jag lova ! Önska jag kunde ha allt överstökat redan imorgon , men de går inte de vet jag ! Time heals everything, right ?!!

Imorgon blir de tydligen emaus med min familj och Malin och Miranda ! Sen blir de bajs jobb på kvällen .. Nåja de gör inget ! Pengar måste in , mer än nånsin!

Jag älskar min familj , Leiah och Tobias , Leiah är en helt underbar människa och jag är så fruktansvärt glad att ha just henne som min dotter, hon är så fruktansvärt rolig och underbar ! Tänk att jag och Tobias har gjort henne, fan helt stört ! Hur lyckades vi så jävla bra eller ? Haha. Hon är perfekt ! Jag älskar dig Leiah föralltid världens bästa tjej ! Mamma finns alltid där för dig ! Genom vått och torrt !

Nä nu måste jag sluta tänka här annars slutar de med att jag grinar hahah

Hörs imorgon ! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela