louisee.blogg.se

Apr. 23, 2013

Publicerad 2013-04-23 23:41:06 i

Malin din musik är farlig ... Gjort en skiva med hets musik och nu när jag slutade jobbet ville jag ut och köra lite fort ,... Kan säga jag slog mitt hastighets rekord ... Fan vad jag älskar min bil ! Musiken hetsade igång mig ... Ooufff det gick undan! Det roligaste är att bilen hade mer att ge , hade de inte kommit en rondell hade jag nog maxat den ... Hmm ...

Fixat privat mc lärare idag också ! Så jag kan träna lite på fritiden så de slipper bli så förbannat dyrt ! Åker och köper hjälm imorgon ! Detta blir grejer de ! Kan knappt bärga mig tills jag får köra helt själv i snabba hastigheter ;)

Imorgon ska jag även köpa cykel till min älskade pruttunge, hjälm och stödhjul :) så jävla go är min dotter så jag får ont i magen ... Ni som inte känner henne eller kommer få lära känna henne tycker jag synd om , världens bästa tjej trots sin fars humör och temperament ;) <3

Känt mig nere hela dagen men efter kicken med bilen så känner jag absolut inte för att gå och lägga mig .. Tvärtom kan fan springa ett maraton nu !
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och fräscha till mig efter all korvlukt jag dratt på mig ikväll ! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela