louisee.blogg.se

Jun. 07, 2013

Publicerad 2013-06-07 23:22:22 i

Då va midsommar planerad också , och JA iår blir de fylla ! Älskar att ha saker att se fram emot nu förtiden ;) massor som ska bli kul längre fram ! Wohoo :)

Har en sak som fattas för mig bara ... Mmmm ... Trodde aldrig de skulle fattas för mig fast nu gör de de .... Hur löser jag de då ?? :)

Idag skaffade jag mig långt hår igen , så nu känner jag mig som vanligt :) varit och shoppat en del på torp också , skulle köpa present till min brors dotter och de blev lite extra till mig själv , några toppar och en klänning iallafall :)

Imorgon blir de att åka till landet på kalas :) Leiah ska titta hästar och grisar och Gud vet alla djur dom har :)

Sov gott med er !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela