louisee.blogg.se

Jun. 19, 2013

Publicerad 2013-06-19 01:08:17 i Allmänt,

Jag är så fruktansvärt äcklad och trött på alla dessa svartingar , behandlar kvinnor som om de vore "leksaker " som om de vore "ting" något man äger .. Något man köper ... Såg något idag på jobbet som gjorde att jag fick riktigt ont i magen .. Han (dom) verkar inte vara sånna .. Men jag kommer till samma punkt hela tiden, dom är EXAKT likadana allehopa.

Vidrigt är bara förnamnet.
Och kvinnorna som finner sig i de , skaffa lite självkänsla , skaffa lite stake för hellvette , hur kan ni ens låta dom trampa på er så ????

För övrigt har jag haft de bra på jobbet idag , haft mycket att göra dock men kvällen gick ju fort iallafall :) imorgon ska jag plugga teori , det är ett måste ! Känner jag ligger efter i de ... Ska snart boka risk tvåan , och sen kommer de nog gå undan .. Har ju kört på hög och låg farts banorna .. Och jag är ganska duktig får jag påstå för att ha kört 4 lektioner bara ;)

Funderingar på att färga håret också ... Har en vän som har dom planerna och självklart smittas de av på mig .. Jag vet jag passar bäst i ljust hår , men fasen va fräscht de kan va med riktigt choklad brunt hår med en stänk av lite rött ... Mmmmm .... Nä jag ska va ljus , men kanske lite mörkare ljust ? Haha

Vi hörs imorgon !

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela