louisee.blogg.se

fml

Publicerad 2013-05-16 14:11:48 i Allmänt,

trots jag inte vill , gör jag de ändå. jag hatar de.
och efter vad jag drömde inatt gör de inte saken lättare.
jag blir förbannad på mig själv.
klumpen i magen som aldrig försvinner.
time heals everything right ? in my ass ....
 
leiah har fortfarande lite feber men vi åkte en snabbis ner till stan ändå och köpte inityol för leiah säger att de gör ont i kissen .. hoppas den hjälper bara så de inte är urinvägsinfektion eller något bara ...
 
idag kommer malin och miranda hit och myser, ska bli gosit ! 
 
och idag har även min underbara dotter målat hela min vita soffa med lila penna, hon hann även måla min nya löpare , ljuslykta och vardagsrumsbordet innan jag insåg att de varit tyst alldeles förlänge ....
JA BARN ÄR VÄL FÖR HÄRLIGA !????
 
25 grader ute idag och min kropp fick en chock och började svettas direkt .. japp ni hörde rätt, trots jag bara hade shorts på mig ... helt stört .. dock hade jag velat att solen varit framme så man kan få lite färg ? äh iofs spelar inte de någon roll .. jag sprutar ju in min solbränna i magen ....
 
nä nu ska jag dansa lite och lyssna på musik!
 
puss på er alla snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela