louisee.blogg.se

May. 06, 2013

Publicerad 2013-05-06 19:58:40 i

Min kropp är för rolig , jag började "banta" i förrgår , eller a sluta äta godis för jag vägde nästan 56kg och vill väga runt 52-53 .. Vägde mig idag efter frukost och vips så va de färdigt .. Jag behöver en jävla dag utan godis för att bli av med dom 2kg jag inte gillar :) jag älskar min kropp ;) för att skryta lite ;)

Börjat med Anna skipper drink idag med , ska ta en sån varje dag till frukost :)
Babyspenat, mandelmjölk, fryst banan , avokado, chiafrön och vatten , den va god konstigt nog !!

Har slutat med naturliga Louise idag också , färgar håret nu och ska fixa långt hår igen , vafan håller jag på med ?! Jag har väl aldrig varit "en naturlig skönhet" ?! Pft plastic fantastic !!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela