louisee.blogg.se

May. 08, 2013

Publicerad 2013-05-08 00:48:11 i

Idag har varit riktigt kul att jobba , eller a ... De blev fruktansvärt roligt efter jag fick höra en sak som gjorde min dag ;) haha älskar när de blir drama because of me sometimes haha ja menar när man inte ens behöver göra något Hahaha

Imorgon öppnar Ikea , ska man våga sig dit eller inte ? Kommer la va knökat med folk ... Hmmm får se !

Haft för övrigt antagligen världens otur , har fått fel på motorn på bilen så lär inte bli billigt detta .. Så blir inget mc kort för mig i år :( får vänta tills nästa år när de finns lite mer pengar att ta av så att säga ... Inte för att pengar är något större problem för mig så alltså ;) men vill gärna hålla lite i loverna annars blir man aldrig rik ....
Om man inte gifter sig rik .. Men de skeppet har jag ju redan bränt ;)

Ligger i sängen nu , skit pigg och klockan är 01 .... Jaaa .... Jag kommer ju knappast va skitpigg när Leiah väcker mig till morgonen ..... Blääääää

Äh ska kolla lite kläder på nätet nu !
Hörs imorgon !

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela