louisee.blogg.se

May. 11, 2013

Publicerad 2013-05-11 20:08:52 i

Jag älskar att du är osäker på mig , jag älskar att se din oro ... Hahah , va lugn du ska få se mig varje dag i resten av ditt liv , de ska jag se till .... Jävla apslyna.

Sitter i bilen med Leiah utanför hemmakväll nu , Tobias Jonatan matte och suz är inne och hyr film , ska ha myskväll hos oss ikväll ...

Haft en förbannat bra dag faktiskt , shopping grillat mek i garaget och sen mys hemma med bra folk :)

Imorgon blir de jobb på morgonen och efter de ska vi till garaget igen och fixa ratten på Tobias bil ... Den går lite som den vill efter att matte skruva isär den haha

Puss på er

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-05-11 22:44:42

hahahaha apslyna... där satt den ;-) hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela