louisee.blogg.se

May. 25, 2013

Publicerad 2013-05-25 22:45:43 i

Haft en bra dag idag faktiskt ! Jobbat fram till 16 med bra arbetskamrater , sen mötte jag min bästa pojkvän på vägen hem så han följde med hem och mös med mig , så himla kul känns som om de va evigheter vi umgicks ! Efter de gick jag och Leiah till lekplatsen och gungade och lekte med andra barn sen mötte vi upp Malin och hennes pojkar och köpte glass , sen hem mös med film och godis och Leiah har varit på strålande humör hela tiden och både pussat och kramat sin mamma <3

Nu ligger jag och Leiah i sängen och kikar tv och ska strax stänga av och sova .. Imorgon blir de jobb och efter de blir de mors dag firande med mamma :)

Jag är på bra humör och sommaren är på g ! Wohoo :)

Kolla mt torsken haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela