louisee.blogg.se

resfeber - or not ?

Publicerad 2013-09-02 09:14:02 i Allmänt,

leiah väckte mig kl 07 .. jag sprang upp och gjorde välling till henne .. kommer tillbaka och då sten sover ungen ... och jag kan inte somna om .. nåja .. nu är klockan snart 9 och jag är färdig för att åka iväg nånstans .. lisa kommer väl om nån timme , blir väl lite kaffe och sen drar vi till torp .. måste handla de sista inför grekland på onsdag .. det värsta är att jag har ingen resfeber .. inte än .. tvärtom jag känner nästan ångest :/ suck .. va är de för fel på mig !? borde ju se fram emot detta som fan ....
 
igår va jag ute och bara körde, rensa tankarna lite ... älskar att köra bil .. köra fort, röka och lyssna på hög musik ... men va inte lätt att rensa tankarna när man i fråga får syn på de man inte vill tänka på .. nåja .. lär väl föralltid va så ... fuck it anyway.
 
nä nu ska väl jag kanske ta och väcka lillan så hon med kan bli färdig till karlsson kommer :)
 
ha de gött så hörs vi kanske senare under dagen !
 
pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela