louisee.blogg.se

Apr. 11, 2013

Publicerad 2013-04-11 23:56:47 i

Alltså lätt världens bästa avslut på denna dagen som har varit så hemsk , fan legat i sängen och lipat och lyssnat på celine dion från den nya docknings stationen .. Fan va patetiska vi tjejer kan va eller ? Har man inget att grina över så letar man upp något bak i hjärnan .. Jag får påstå att jag inte hade något att grina över idag men de är väl mensen som gör en helt Cp ;)

Iallafall så borde jag sova nu , ska jobba till morgonen , men känner att jag är som piggast alltid vid 24 ... Och så är de även idag ! Fan har lust att skura golvet ! Kanske ta disken som jag sett växt under kvällen ? Det värsta är att de inte kan låta förmkt så Leiah och Tobias vaknar ... Hmm vad kan man göra nu som inte låter ?!!
Fan porr börjar på tvn om 4 min ! Det får jag kika in :)

Hörs imorgon ! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela