louisee.blogg.se

Aug. 13, 2013

Publicerad 2013-08-13 15:34:40 i Allmänt,

Haft mc lektion idag på dagen som vi fick avbryta pga vädret , usch sånt skit väder de varit idag ... Jag är helt död ... Trött som en gnu .. Legat i sängen nästan hela dagen , och känner INTE för jobb ikväll ..

Skulle behöft tränat teori idag men orkade fan inte ..

Imorgon kommer världens bästa Karlsson , hon fyller dessutom år inorgon så jag tänkte fixa världens brakfrukost till oss .. Se om jag kan köpa med nån present också .. Är ju inget större att fylla när man blir såhär gammal men nått litet får hon la ha för hon är världens bästa <3

Nu ska jag och min lejunge dansa och lyssna på musik ! :)

Kyss på er alla godingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela