louisee.blogg.se

Aug. 21, 2013

Publicerad 2013-08-21 15:10:50 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag , fikat med mina absolut bästa vänner. Jag älskar er kompisar , ni känner mig och känner MED mig. Jag tror jag har absolut världens bästa vänner på riktigt ! Era vänner har inte en chans mot mina. Dom är bäst helt enkelt !

Hämtat världens goaste unge på dagis precis , hon sprang mot mig och skrek "mamma jag älskar dig"
Kände att de va precis de jag behövde just idag , älskade underbara Leiah<3

Idag snurrar min hjärna 3000000 varv vill jag lova. Jag är trött på att ha de såhär, det måste få ett slut. Jag måste verkligen sansa mig och ta tag i de. Hur vet jag inte men på något sätt måste de gå, eller också får jag chansa så får de bära eller brista.. Allt eller inget , right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela