louisee.blogg.se

Aug. 28, 2013

Publicerad 2013-08-28 00:56:46 i Allmänt,

Det känns inte längre som att jag "lever livet " dagarna bara går och jag ser inte fram emot något .. Även om jag ska till Grekland om en vecka med 10 kompisar och jag har inte varit utomlands på många år så känns de som att de kan kvitta ... Jag vet inte varför jag känner mig så tom ... Tiden bara går och de känns skit ärligt talat ... Såhär kan jag inte leva .. Jag måste ha spänning , något som tilltalar mig .. Jag vet bara inte hur jag ska få tag i de .. De känns som att jag försöker hitta något som ger mig driv som tex detta med mc .. Men ärligt talat vill jag egentligen inte riskera livet för att få en kick , mc är kul men nej tack till sporthoj för jag känner nig själv ... De blir min död isåfall ... Vafan ska jag göra ?!! Jag vill ha något att sträva efter ... Känns som om jag alltid fått de jag velat och nu är de stopp ... Jag har allt ... Och även om det är något jag vill ha så köper jag de.. Pengar har aldrig varit något problem för mig .. Men jag vet inte .. Känns som om gnistan slocknat ... Det finns faktiskt EN sak jag vill ha som inte går att köpa .. Men de är kört. Verkligen kört. Hoppet är de sista som lämnar människan innan man dör säger dom , bullshitt mitt hopp har redan lämnat mig .. Det finns inget längre som ger mig en kick. Ingen spänning . Ingenting .

Nu är de bara vänta ut tiden tills man blir gammal ... Precis så känner jag... Tur man fyller år snart då ... Ett år närmare graven ... Jippi ^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela