louisee.blogg.se

May. 30, 2013

Publicerad 2013-05-30 00:59:35 i

Ligger i sängen , kom precis hem från jobbet .... Kollade Facebook och såg jag hade fått en inbjudan till resa till kos efter sommaren med alla gamla från fla .... En vecka ... Jag blev glad att jag ens fått inbjudan , blir väl lätt att man kanske glömmer av mig för jag är mamma och aldrig ute med dom längre som de va innan ... Jag vill iallafall verkligen åka med dom ! Längtar tills imorgon så jag kan höra med Tobias om det är lungt ... Jag hoppas verkligen att han tycker de ! Hade tyckt de varit hur kul som helst !

Och idag har jag hälsat på Malin och lilla Goa William , fan va härlig han är , 4 mån och sket glad ! Ibland blir jag bebis sjuk men inser ganska snart att nej tack ... Haha men dom är Goa att mysa med när de är andras barn ;)

Och efter jag hämtat Leiah på dagis fick jag med mig Williams storebror Jack hem :) han och Leiah lekte så de stog härliga till , jag blir så glad inombords när jag ser Leiah så glad över att ha en kompis hemma , dom leker så bra nu förtiden mot va dom gjort innan , då slogs dom mer ...jaja

Imorgon ska jag permanenta håret på min gamla mor :) haha ska bli intressant med tanke på att jag aldrig gjort de på någon innan ... Haha kommer se ut som hon stoppat huvet i en stick kontakt tror jag ;)

Nä nu måste jag sova så jag vaknar tidigt imorgon :) mycket att greja med imorgon :)

Puss på alla Goa snoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela