louisee.blogg.se

Sep. 03, 2013

Publicerad 2013-09-03 16:11:43 i Allmänt,

Jag har fortfarande inte fattat att jag åker inom 24 timmar .. Vara ifrån Leiah i över en hel vecka ... Usch blir fruktansvärt stressad när jag tänker på de ! Men samtidigt blir jag avslappnad av att tänka på att jag slipper jobb, hem och städ och allt annat jobb i vardagen .. Jag behöver detta .. En brejk .. En paus från alla mina hjärnspöken .. Stranden och en öl i handen varje dag i en vecka fy va härligt ! Ladda batterierna och sen köra igång igen .. Blir nog bra detta ! Synd bara att jag inte hann med en sak innan jag drar men de är som de är .. Får hoppas att de inte ställer till de för mig på resan bara ..

Nu ska jag börja packa ner lite saker .. Jag kanske skriver mer sen ... För sova lär jag ju knappast göra inatt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela