louisee.blogg.se

Apr. 15, 2013

Publicerad 2013-04-15 13:40:57 i

Som den fläsk korven jag blivit så ligger jag i soffan och äter lakrits från min mage ... Mums ... Kom nyss hem efter ha varit och shoppat på systemet och varit på körskola och hört lite om mc kort .. Jag är riktigt sugen faktiskt ! Skickade efter papper till körkorts tillståndet så såfort dom kommer fixar jag de och sen kör igång fort som fan ! Vill ju hinna ta de iår så man slipper vänta tills nästa år och de blir världens glapp så man glömmer liksom ... Gött om jag fixar kortet iår så köper jag en riktig blam blam nästa år ! :) mamma får inget veta , då stryper hon mig haha ...

Äh nu ska jag packa inför imorgon , ska ju på kick off med dom bästa arbets kamraterna från ok , dock är mitt sug i bott men de får vi hoppas ändras innan imorgon :) sova på hotell är ju aldrig fel liksom :)

Nu ska jag fortsätta äta lakrits !!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela