louisee.blogg.se

ät min skit

Publicerad 2013-04-11 13:16:01 i Allmänt,

köpt ny köksradio idag , docknings station en pelare med bluetooth eller hur fan de stavas , gryyyymt ljud ! bättre än den förra jag hade från obs haha, har inte grannarna klagat innan lär dom göra de nu :D as nöjd !
 
haft mamma hemma också på fika för hon fyllt år så hon fick sig en blomma och bingolott ;)
 
malin har varit här en sväng också och snackat lite skit :)
 
funderar på att dra till torp och shoppa kläder .. redan gått x antal tusen back denna månaden så va gör de om jag går mer back ? för att underhålla min shopping hade jag behöft jobba mer än 24/7 hahah , 
det kostar att ligga på topp :) jag betalar faktiskt allting själv och behöver ingen annan att betala något för mig , idioter ! självständig kallas de, men de vet la inte ni va de är ..... fuckfaces ..
 
 
fan måste ringa verkstaden också så min bil hellvette kan bli lagat någon gång ! han verkar ha dajm i skitan !
 
puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela