louisee.blogg.se

det är lätt att va efterklok

Publicerad 2013-08-12 11:22:00 i Allmänt,

 
 
 
sitter och väntar på malin och alla barnen, blir lek och bus idag ... jag är helt utsketen och undrar när egentligen som jag ska bli pigg igen ?! 
sover som en potta skit, idag vaknade jag av världens ösregn ... det slog så hårt på rutorna ...
 
måste träna teori med , har provet på torsdag ... jag hoppas till gud jag klarar de ! annars blir detta körkortet mycket dyrare ...
 
jag är trött och skulle behöva dendär veckan på kos exakt just nu ...hoppas dom sista veckorna går fort nu ! behöver vila på riktigt !
 
vart mycket arg de senaste och de tär på psyket, det som gör mig absolut mest besviken och arg har hänt, det är när en " vän " sviker och ljuger. mina vänner ligger mig närmast hjärtat och det är nog som jag alltid sagt innan, vänner man skaffar på senare år försvinner alltid, det blir aldrig riktiga vänner. malin och lisa , hängt med sen blöjtiden och aldrig aldrig aldrig att dom gjort mig något illa på något sätt, DET är äkta vänskap !  jag älskar er kompisar <3
 
nä får avrunda här, för nu fick vi besök här ;)
 
 
puss och kram på er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-13 01:38:16

Love you to kompis !! :) tror också du behöver veckan på kos så du kommer på andra tankar :) köss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela