louisee.blogg.se

Jun. 06, 2013

Publicerad 2013-06-06 00:48:30 i

Jag är helt jävla stört trött ändå ligger jag här med mobilen ...

Dagarna flyter på och jag hittar alltid något som tidsfördriv .. Trött på att jobba dock .. Men är tvungen nu inför mc kortet som lär kosta lite drygt 15 lök beroende på hur trög jag är , men än så länge ser de positivt ut ! Fick ändå ut och köra i trafik på min andra lektion ;) resan till kos är bokad i september ! Jag längtar as hell och ska ha mycket fick pengar så jag har råd att leva kung där nere ;) bilen ska lagas på tisdag och jag vill inte veta va de kalaset kommer gå på .. Måste även lämna in den på toveks för en programuppdatering , och ja toveks är toveks .., äckligt löjliga dyra priser ... Fattar egentligen inte va jag skulle köpa mig en sån dyr och ny bil .. Bättre med en gammal bil där man kan greja som man vill ... Men men jag åker ju fint iallafall ... Sen ska jag ju faktiskt tatuera mig nästa vecka med ... Fan de hade jag glömt !! Tur jag kom på de nu ... Blir ju en kostnad där med ... Hmm ...

Imorgon ska jag försöka se om jag klarar av att ligga hemma hela dagen i soffan fram tills jag börjar jobbet på kvällen ... Ska verkligen försöka ha en hemma dag och skrota ... Kroppen behöver vila ibland , ibland är de svårt att fatta de när de kryper i hela kroppen dock ...

Nu ska jag sova sked med världens bästa dotter <3 sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela