louisee.blogg.se

Jun. 11, 2013

Publicerad 2013-06-11 08:30:43 i

Jobbade dagen igår på Mona Lisas ... Alltså Mona Lisa is the place to be när man ska käka lunch ! Har nog inte sett så många vackra arbetande män på samma ställe någon gång faktiskt ...
Jag vill jobba dag !!

Idag ska jag lämna bilen på lagning så jag kommer få hålla mig hemma tills den är lagad ..

Juste , jag va på krogen i lördags ... Skulle upp och jobba halv 08 , va hemma vid 02 ändå .... Vad är mitt problem liksom ?! Jag gör iallafall aldrig om de .... Jag är ingen ungdom längre ... Det är iallafall tydligt. Men men va ganska kul ute ändå ;)
Men man börjar dra sig uppåt i åren och krogen är nog inte min grej längre faktiskt ...

Nu ska jag gå upp ur sängen , sätta på en kanna kaffe och sen väcka min dotter :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela