louisee.blogg.se

May. 09, 2013

Publicerad 2013-05-09 00:59:27 i

Sitter i soffan med min Karl som äter korv , han kan ju inte äta själv .. Utan man måste ju sitta bredvid han och näst intill hålla handen , och allt jag kan tänka på är hur fort klockan tickar och att Leiah snart vaknar .... Usch va jag hatar att jobba till 00.30 , det är försent för mig , tar ju evigheter och varva ner ..

Imorgon ska jag och familjen åka till Ikea och köpa säng till min lilla docka :) ska bli så kul , de enda jag undrar är hur fan skiten ska komma hem ... Nog med att min bil är stor men inte när man ska lasta saker i den ... Helt stört får fan inte plats med något alls nästan ... Tur jag har en vän som har kombi ;) ;)

Nä nu tjötar min man här om att vi tydligen är kära ... Haha vart får han allt ifrån ?!

Hahahaha killar alltså ....


Nääää Godnatt med er ! Nu måste jag dra en runk och sen sova !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela